Saturday 10 March 2012

Alhmdllah, Alhmdllah, Alhmdllah


Assalamualaikum..

Alhmdllah, permulaan March yg baik :)
Permohonan Zakat dah lulus, then jumlah pun meningkat dari tahun lepas, alhmdllah :)
Semoga aku takboros, b'jimat cermat b'hemah dlm m'belanjakan biasiswa zakat tu, sbb duit zakat jgn dibuat main2, silap guna susah nak masuk study.
Single ?? ye dah putus dgn dia sejak2 bulan lepas, kenape putus ? Sbb mayb aku dilayan seperti sampah ! okayy, lori sampah pun taklayan sampah mcm 2 sekali kan ? Aku nak dihargai, bukan bukan dicaci maki. Mayb dia bukan jodohku, wekkk :(
Tp bile engat2 balik, aku rindu dia, bodohhnye aku ! Sejak2 single ni mmg lah ramai yg purpose, tp aku bukan inginkan mereka, aku inginkan Dia ! ohh HANI, kau lupakan jela dia, dia taklayak untuk kau, cinta sejati perlu dihargaii. Kawan2 aku lah kata mcm 2, tp aku ni jee hati lembikk sgt nak katt dia.
Okayy, aku mmg belajar dah lupakan dia, skrg hp main cmpak2 je, ade takde same jee, paling penting sejak2 SINGLE ni aku savingg btl ! Congratss hani, yeaayyy ! Sbbnye takperlu kua duit yg byk untuk topup, datingg, keh3. *kedekott
So, aku guna duit lebihh 2 untuk shopping yg perlu jee :)
Ohh, lupa nak ckp pasal ni, kenape baru updatee Blogg ? Sbb, todayy dah tuka pasword, pasword lama lupa :( *lalainye aku, bnde senang pun susah nak engatt ! kehh3
Ehh, jum cntinuee assgment ! lalalalaaaa~

No comments:

Post a Comment

silakan membebel di sini ;p